poligrafia

wszystkie działania promujące firmę wiążą się z chęcią dotarcia do jak najszerszego grona odbiorców. najbardziej popularnym i stosunkowo tanim medium przekazu są materiały drukowane – wizytówki, ulotki, plakaty, foldery, broszury czy katalogi określane mianem „wyrobów poligraficznych”

zanim jednak zabierzemy się do masowego drukowania informacji, warto zadać sobie pytanie: „co drukujemy?” – a właściwie: „jak wygląda to co drukujemy?”. projekt ulotki czy plakatu, który staramy się rozpowszechnić, może bowiem spełnić funkcję odwrotną do zamierzonej i zamiast przyciągnąć, odstraszyć potencjalnych klientów. wygląd materiałów drukowanych pozwala w mgnieniu oka określić jaki stopień profesjonalizmu prezentuje dana firma. nie można mieć złudzeń, że projekt przygotowany w 10 minut w Wordzie przekona odbiorcę o wysokiej jakości oferowanych produktów czy usług, dlatego punktem wyjściowym do udanej akcji marketingowej jest projekt graficzny przygotowany na najwyższym możliwym poziomie